مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 00:252021-04-27سياسي

فارس من| مدیر کل کار: پیگیر مطالبات آبداران از وزارت نیرو هستم


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مشکل آبداران فراموش نشده و هر روز و هر هفته از طریق وزارت نیرو و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال بررسی است تا مشکلات قراردادها و معوقات حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پیرو ثبت سوژه حقوق 18 ماهه کارگاه آبفا و 5 ماه بیمه شان مطالبه شود در سامانه فارس من، نحوه پیشرفت این پرونده را بارها از اداره کار و شرکت آبفای استان پیگیری نموده ایم اما شرکت آب در سال جاری تاکنون پاسخی به این رسانه مبنی بر نحوه و زمان پرداخت مابقی معوقات نداده است؛ در زیر توضیحات مدیرکل اداره کار چهارمحال و بختیاری در این خصوص را ملاحظه می فرمایید.

سید حفیظ الله فاضلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص مطالبه آبداران، گفت: قبل از عید جلساتی با مسئولان مربوط از جمله آب منطقه ای و نماینده آبداران برگزار شد و بررسی هایی صورت گرفت که بخشی از مطالبات پرداخت شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: در پایان سال گذشته 2 ماه از معوقات آبداران خبر خوشی اعلام شد و دو ماه حقوق و بیمه عقب افتاده آبداران تا قبل از پایان سال پرداخت و مقرر شد ما بقی مبالغ در سال آینده پرداخت شود که همچنان منتظر و حرکت عملی مدیران مربوطه در استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مدیر کل کار: پیگیر مطالبات آبداران از وزارت نیرو هستم

فارس من| مدیر کل کار: پیگیر مطالبات آبداران از وزارت نیرو هستم